חבישת קרסול של ספורתראפיה

 חבישת קרסול היא מהחבישות הנפוצות ביותר המשמשות ספורטאים והעוסקים בספורט לאחר פציעה לאיזור מפרק הקרסול.
החבישה יכולה לשמש לתמיכה, הגנה ושליטה בנפיחות בשלב החריף מיד לאחר הפציעה, להגנה בזמן השיקום ולהורדת עומס ותמיכה בשלב החזרה לספורט. רצף התמונות מדגים חבישה בסיסית שתוכלו להשתמש בעצמכם אן על החניכים שלכם.
לשלבים השונים ווריאציות שונות של החבישה.
בתמונות הקרובות אראה את הדרך שלי לחבישת קרסול בסיסית לשלב ההגנה בזמן שיקום ולתמיכה בחזרה לספורט.
אני ממליץ להשתמש בטייפ אתלטי לבן, לא נמתח. ניתן להשתמש בחבישת בסיס (פרי טייפ) ובמחזק טייפ (דבק) אך הכי מומלץ לגלח העור, לנקותו ולהניח ישירות על העור (אם לא מדובר בהנחה ממושכת מידי).
בתחילה מניחים עוגנים (ללא מתח) לאחר מיכן פסי קיבוע רוחביים ואורכיים, בהמשך טכניקה הנקראת נעילת קרסול (היל לוק) ולבסוף מצפים בהנחה מעגלית ללא מתח את העוגנים ושאר החבישה מבחוץ.

יצירת קשר